Primul aeroport din Europa care nu poate supraviețui pandemiei cu coronavirus și s-ar putea închide definitiv
Aeroportul Tegel Berlin
Aeroportul Tegel din capitala Germaniei ar putea să nu supravieţuiască pandemiei de coronavirus, după ce compania care îl operează a decis să-l închidă începând din 15 iunie, a declarat un purtător de cuvânt al departamentului financiar al municipalităţii.
Momentan nu este clar dacă acest aeroport se va mai redeschide, având în vedere că este programat să fie închis în mod definitiv începând din luna noiembrie, când ar urma să devină operaţional noul aeroport internaţional BER.
Urmând exemplul Parisului, al cărui aeroport Orly a fost închis la 1 aprilie, iar zborurile au fost mutate pe aeroportul Charles de Gaulles, autorităţile de la Berlin au decis şi ele să închidă, pentru două luni, aeroportul Tegel dacă numărul de pasageri nu se va îmbunătăţi semnificativ în săptămânile următoare.
Traficul aerian din Berlin va fi concentrat pe aeroportul Schönefeld, amplasat la marginea de sud-est a capitalei Germaniei, informează DPA, preluată de Agerpres.
În prezent pe cele două aeroporturi din Berlin, Tegel şi Schönefeld, se înregistrează doar 2.000 de pasageri pe zi, comparativ cu 100.000 de pasageri pe zi înaintea pandemiei de coronavirus.
Cu peste 24 de milioane de persoane care au zburat de pe Tegel anul trecut, acesta ocupa locul patru în topul celor mai mari aeroporturi din Germania, după cele din Frankfurt, Munchen şi Dusseldorf. Comparativ, aeroportul Schonefeld a deservit aproximativ 11 milioane de persoane anul trecut.
După nouă ani de întârzieri şi scandaluri, noul aeroport internaţional BER din Berlin ar urma să îşi deschidă în sfârşit porţile în data de 31 octombrie. Conform planurilor actuale, o săptămână mai târziu urma să fie închis definitiv aeroportul Tegel.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS