O companie japoneză a cerut scuze călătorilor pentru că trenurile sale au plecat mai devreme cu 25 de secunde
Tren de mare viteza
O companie feroviară japoneză şi-a cerut scuze public, după ce unul dintre trenurile sale a plecat cu 25 de secunde mai devreme din gară, relatează agenţia EFE, preluată de Agerpres.
"Acest mare inconvenient pe care l-am produs clienţilor noştri este de neiertat", a menţionat, într-un comunicat, compania JR West, după ce unul dintre trenurile sale a plecat la 7:11:35 şi nu la 7:12:00, aşa cum era programat, vinerea trecută.
Incidentul, care a avut loc pe linia Biwako (între Maibara şi Kioto, vestul Japoniei), a fost făcut public în urma plângerilor unor pasageri, care au reclamat că au pierdut trenul pentru că acesta a plecat mai devreme cu 25 de secunde.
Aceasta este a doua oară în şase luni când un tren japonez pleacă din gară înainte de ora programată, după ce, în noiembrie 2017, un shinkansen - tren de mare viteză - spre Tsukuba (nordul Tokio) a efectuat călătoria cu 20 de secunde mai repede, o ştire care a generat un mare impact mediatic în afara Japoniei.
În acest caz, mecanicul de tren, care avea 1.200 de pasageri la bord, a închis uşile cu un minut înainte de ora programată şi, deşi şi-a dat seama de greşeală, a decis să nu le mai deschidă, deoarece nu a văzut niciun pasager în staţie.
Trenurile japoneze sunt cunoscute pentru punctualitatea lor extremă, în pofida faptului că este ţara cu cel mai mare număr de pasageri transportaţi anual, conform Uniunii Internaţionale de Căi Ferate.
În cazul incidentului din noiembrie, compania şi-a cerut "scuze sincere", deşi, atunci, niciun pasager nu a rămas pe peron.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS