Franta ar putea scufunda navele Mistral construite pentru Rusia
Cele doua nave Mistral, construite pentru Rusia, ar putea fi scufundate de catre francezi in largul marii, daca va fi reziliat contractul si livrarea lor in Rusia nu va mai avea loc, informeaza TASS si Unian, care citeaza Le Figaro.
In cazul in care va fi aleasa varianta distrugerii portelicopterelor, acestea vor fi fie demontate si reutilizate, fie scufundate in largul marii, noteaza cotidianul francez., transmite Agerpres.
Potrivit Le Figaro, o asemenea varianta de finalizare a contractului ruso-francez este "socanta". Un inalt oficial militar francez subliniaza ca "asemenea masuri nu sunt de admis, cel putin ca atitudine fata de muncitorii de pe santierul Saint-Nazaire, unde au fost construite navele gigant".
Sunt "putin probabile" incercarile de a utiliza Vladivostok si Sevastopol de catre fortele militar-maritime ale Frantei, dat fiind ca acestea "au fost modificate conform standardelor rusesti si, in acest caz, va fi nevoie de reconstruirea si reutilarea lor, ceea ce, potrivit expertilor, va costa sute de milioane de euro", mai noteaza Le Figaro.
Astfel, "principala varianta ramane posibilitatea de a gasi noi cumparatori pentru cele doua nave Mistral", printre potentialii clienti figurand Canada, Egipt si 'o tara nord-europeana'.
Parisul a suspendat pe termen nedeterminat predarea navei Vladivostok catre rusi in urma inrautatirii situatiei din Ucraina. Aceeasi decizie a fost luata si in cazul celei de a doua nave.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS