Ford anuleaza investitia de 1,6 mld. dolari in Mexic, pentru a se extinde in Michigan, dupa o discutie a presedintelui companiei cu Donald Trump
Anuntul a fost facut marti de directorul general al Ford, Mark Fields, la fabrica Flat Rock din Michigan, unde va fi extinsa productia de vehicule electrice, hibride si autonome. De asemenea, Fields a informat ca Ford va construi o fabrica pentru baterii electrice la Flat Rock pana in 2020.
Aici sunt produse masinile sport Mustang si sedanurile Lincoln Continental. Fabrica are peste 3.700 de angajati. Ford a oprit activitatea uzinei timp de o saptamana in octombrie, in urma scaderii cu 13% a vanzarilor modelului Mustang, in primele 11 luni din 2016.
Pana in februarie 2016, Ford a produs si modelele din gama Fusion la Michigan. Dupa un declin semnificativ al vanzarilor, compania a decis producerea acestor vehicule la uzina din Hermosillo, Mexic. Livrarile Fusion au scazut cu peste 10% in perioada ianuarie-noiembrie 2016.
Producatorii auto americani nu reusesc de cateva decenii sa obtina profit din vanzarea automobilelor de dimensiuni mici. Mutarea liniei de asamblare in Mexic ar fi redus costurile Ford, desi unele modele sunt complexe.
Presedintele ales al SUA, Donald Trump, a declarat in noiembrie ca Ford Motor va pastra fabrica in care produce modelul Lincoln in Statele Unite, in loc sa o mute in Mexic.
"Tocmai am primit un telefon de la prietenul meu, Bill Ford, presedintele companiei Ford, care m-a anuntat ca va pastra fabrica Lincoln in Kentucky si nu in Mexic", a scris Trump, intr-o postare pe Twitter.
Ford produce SUV-ul Lincoln MKC la fabrica sa de asamblare Louisville din Kentucky, alaturi de SUV-ul Ford Escape. Uzina are 4.700 de angajati.
Compania nu a luat niciodata in considerare mutarea productiei modelului MKC in Mexic, unde produce sedanul Lincoln MKZ la uzina sa din Hermosillo. In Mexic, salariile sunt cu 80% mai scazute decat in SUA.
Anul trecut, Ford a vandut aproximativ 20.000 de SUV-uri MKC in SUA, comparativ cu 258.000 de SUV-uri Escape.
Ford Motor are aproximativ 197.000 de angajati si 67 de fabrici in intreaga lume. Al doilea mare producator auto din SUA, Ford este prezent si pe piata din Romania.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS