Foxconn, compania care asamblează telefoane pentru Apple, a anunțat că va începe să producă SUV-uri electrice, din 2022
Foxconn
Startup-ul chinez Byton, contractorul taiwanez Foxconn şi Nanjing Economic and Technological Development Zone au anunţat luni că au ajuns la un acord strategic de cooperare care prevede că vor începe să producă automobile electrice de tip SUV în 2022, informează Reuters.
Foxconn este cel mai mare producător mondial de produse electronice pe bază de contract pentru firme, precum Apple, Hewlett Packard şi Dell. Compania taiwaneză este renumită în special pentru că asamblează telefoanele iPhone pentru Apple.
Preşedintele Foxconn, Young Liu, a precizat că parteneriatul cu Byton va fi o parte importantă din strategia Foxconn în domeniul vehiculelor electrice, potrivit Agerpres.
Anul trecut, Foxconn anunţa că intenţionează să înfiinţeze un joint venture cu Fiat Chrysler pentru a construi autoturisme electrice şi a dezvolta vehicule conectate la intenet în China. Între timp, Foxconn nu a făcut alte anunţuri cu privire la acel parteneriat.
La rândul său Byton, un startup care este susţinut de producătorul auto chinez FAW Group şi producătorul de baterii Contemporary Amperex Technology Co Ltd, a început să construiască o uzină de asamblare de automobile în oraşul Nanjing, estul Chinei, însă în luna iulie 2019 lucrările şi-a suspendat operaţiunile din cauza dificultăţilor financiare agravate de pandemie.
Separat, agenţia Bloomberg a informat că Foxconn, firma sa mamă Hon Hai Precision Industry Co, a preluat o participaţie majoritară la startup-ul chinez Byton. Bloomberg susţine că Foxconn intenţionează să investească 200 milioane de dolari în Byton. De asemenea, Foxconn va pune la dispoziţia Byton tehnologia şi expertiza sa de producţie precum şi acces la lanţul său de aprovizionare.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS