Primele zece cele mai valoroase branduri din lume se regasesc in Statele Unite ale Americii,  America de Nord construindu-si un renume in domeniul IT& Tehnologie:„ business-ul noilor branduri “. 

LVMH ramane cea mai valoroasa firma din Europa: 34.306 de miliarde de euro si locul 14 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume. Batranul continent ramane al “bunurilor de consum” si este lider in materie de „branduri longevive”.

Urmeaza Vodafone (28.578 miliarde euro) si brandurile aflate in portofoliul firmei AB INBEV ( 28.021 miliarde euro). 

China Mobile (43.983 miliarde euro, locul 11 in top 100) ramane pe prima pozitie in Asia. 

Apple inregistreaza cea mai mare crestere (+43.9%), iar HP se depreciaza (-28.3%).

Volkswagen Group, cea mai valoroasa corporatie din Germania, se bucura de cea mai mare crestere din Europa, si anume +26,7%, iar Novartis, al doilea cel mai mare brand din Elvetia, se bucura de o crestere de +20,2%.

Samsung (+39%) inregistreaza cea mai mare crestere din Asia. 

Top 100 cele mai valoroase branduri din lume este realizat de eurobrand.