Boeing reia producţia avionului 737 MAX, dar anunţă concedieri masive din cauza efectelor pandemiei
Boeing 737 MAX 9
Boeing a reluat într-un ritm redus producţia avionului de pasageri 737 MAX - cel mai bine vândut model - la fabrica sa din Renton, Washington, după ce oprise producţia în ianuarie, în urma accidentelor în care au murit 347 de oameni.
Începând din martie 2019, avioanele Boeing 737 MAX au interdicţie de zbor la nivel mondial, după două catastrofe aeriene care au avut loc în decurs de cinci luni şi în care a fost suspectată o funcţionare defectuoasă a sistemului automat de stabilizare în zbor (MCAS) menit să împiedice intrarea avionului în picaj.
Luna trecută, Boeing anunţa că se aşteaptă să reia livrările de aeronave 737 MAX în trimestrul trei, în urma obţinerii aprobării autorităţilor de reglementare, producţia urmând să fie reluată în ritm redus în trimestrul trei, apoi să crească gradual, la 31 de avioane pe lună, în 2021.
De asemenea, grupul aeronautic american a informat miercuri că va elimina peste 12.000 de locuri de muncă în SUA, urmând ca în următoarele luni să fie anunţate şi alte concedieri, în urma măsurilor de restructurare, în condiţiile în care industria aviatică din întreaga lume este afectată de efectele pandemiei de coronavirus (COVID-19).
Boeing îşi reduce costurile din cauza scăderii cererii de avioane, după ce companiile aeriene au anulat comenzile,în urma opririi zborurilor. În aprilie, compania americană anunţa că va renunţa la 10% din cei 160.000 de angajaţi la nivel global până la finele acestui an.
Acţiunile Boeing au urcat miercuri cu 3,3%, la 149,52 dolari, după anunţul privind reluarea producţiei modelului 737 MAX.
În 2019, Boeing a livrat un număr total de 390 de avioane, mai puţin de jumătate faţă de numărul avioanelor livrate în anul 2018 şi, totodată, cel mai mic număr de avioane livrate de Boeing în ultimii 11 ani.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS