Producătorul de avioane a anunţat că va oferi informaţii suplimentare pentru a răspunde întrebărilor Administraţiei Federale pentru Aviaţie (FAA), care includ detalii despre modul în care piloţii interacţionează cu aparatura de bord în diferite scenarii de zbor.

După ce va răspunde întrebărilor, Boeing va colabora cu FAA pentru a programa un zbor test de certificare şi va depune documentele pentru certificarea finală, a anunţat compania.

Autoritatea de reglementare a anunţat că Boeing nu a prezentat încă spre aprobare pachetul software final, scrie News.ro.

Miercuri, administratorul în exerciţiu al FAA, Dan Elwell, a spus că Boeing ar urma să prezinte oficial softul actualizat săptămâna viitoare.

Avioanele 737 MAX au fost consemnate după prăbuşirea unei aeronave a companiei Ethiopian Airlines, în care toţi cei 157 de oameni aflaţi la bord şi-au pierdut viaţa, la numai cinci luni de la o prăbuşire similară a unui avion al operatorului Lion Air, în care au murit 189 de oameni.

Boeing speră că actualizarea software şi trainingul piloţilor vor preveni ca date eronate să declanşeze un sistem numit MCAS, care s-a activat în ambele prăbuşiri.

Până în prezent, Boeing a efectuat 207 de zboruri cu aeronave 737 MAX cu software actualizat, care au durat 306 ore.