Amazon recrutează şoferi în Germania, țară care angajează masiv străini din cauza deficitului de personal. Salariile, cu mult peste venitul minim
Soferi, joburi
Amazon a început să angajeze propriii şoferi în Germania, unde intenţionează să înfiinţeze peste 11 centre de distribuţie noi, pentru a-şi extinde afacerile de livrare a coletelor pe a doua sa mare piaţă.
Potrivit directorului pentru logistică al companiei pe piaţa germană, extinderea face parte din strategia globală a Amazon de a-şi construi o reţea de transporturi aeriene, maritime şi terestre, pentru a oferi livrări rapide şi a încerca să ţină sub control costurile de livrare, a căror pondere în vânzări a crescut continuu.
”Dacă avem transportul la destinaţie sub control, putem oferi mai multe servicii, precum livrarea în aceeaşi zi”, a declarat Bernd Gschaider, director al Amazon Logistics în Germania, potrivit News.ro.
Gschaider a spus că măsura are rolul să contribuie la gestionarea volumului crescut al vânzărilor, dar reprezintă o provocare pentru companii majore de logistică, precum Deutsche Post, DHL, Hermes şi DPD, care depind de compania de comerţ electronic pentru o mare parte din afacerile lor de livrare a coletelor.
Planurile Amazon survin într-o perioadă în care afacerile de curierat din Germania sunt criticate din cauza practicilor subcontractorilor. Majoritatea companiilor mari, între care și Amazon, angajează şoferi prin intermediul unor firme mici şi mijlocii.
În urma percheziţiilor făcute de poliţia germană în luna februarie, s-a constatat că o treime dintre subcontractori nu plăteau şoferilor salariul minim şi nu făceau deducerile corespunzătoare pentru contribuţiile de asigurări sociale.
Guvernul german urmează să aprobe miercuri o lege care să facă firmele de logistică răspunzătoare de comportamentul contractorilor lor, impunând amenzi dacă sunt prinse să încalcă legislaţia muncii.
Amazon va plăti şoferilor 12,8 euro pe oră, cu mult peste salariul minim din Germania, dar mai puţin comparativ cu majoritatea şoferilor DHL. Compania va investi şi într-o nouă flotă, de 50 de vehicule comerciale electrice.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent


Ultimul Vermeer />
RSS