Santierul naval Tulcea va construi coca unei nave proiectate de Rolls-Royce, care va pleca in Islanda
Constructorul norvegian de nave Vard Holdings a obtinut un contract de peste 1 miliard de coroane norvegiene (168 milioane dolari) pentru constructia unei nave de suport de dimensiuni mari pentru Island Offshore, proiectata de Rolls-Royce, coca urmand sa fie realizata la santierul naval Vard Tulcea.
Termenul de constructie a navei este trimestrul al doilea al anului 2016, se arata intr-un comunicat al companiei norvegiene.
Nava va fi proiectata si echipata de Rolls-Royce, furnizor major de echipamente si motoare destinate industriei aeronautice si celei maritime.
Vard Holdings este unul dintre cei mai mari proiectanti si constructori de nave offshore si specializate, utilizate in operatiunile de explorare si productie de petrol si gaze si in industria serviciilor petroliere.
Compania, cu sediul central in Norvegia, are 10.000 de angajati si opereaza 10 santiere navale, dintre care cinci in Norvegia, doua in Romania, doua in Brazilia si unul in Vietnam.
In Romania, Vard Holdings detine santierele navale de la Tulcea si Braila, in care lucreaza peste 5.000 de salariati.
Island Offshore Group este un furnizor major de servicii destinate industriei offshore, operand o flota de peste 30 de vase, cu o varsta medie de de sub patru ani, in Brazilia, vestul Africii, Golful Mexic si Marea Nordului.
Vard a livrat companiei Island Offshore peste 30 de nave, in timp ce alte cinci se afla in constructie.
Mai multe despre:
#santier naval#Rolls Royce
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS