Lidl investeste 65 de milioane de euro, anul acesta, in extinderea retelei de magazine din Romania
Retailerul german Lidl si-a propus sa isi mareasca in acest an reteaua de magazine in Romania pana la 200 de unitati, fata de 134 in prezent. Investitia este de un milion de euro pentru fiecare magazin, a anuntat vineri Alin Trnobranschy, director de vanzari Lidl Romania pentru zona de sud.
Potrivit acestuia, numarul de magazine din Bucuresti se va mari de la opt la peste zece. Unitatea cu numarul 134 a retelei va fi deschisa luni in Bucuresti, in Rahova.
Totodata, in cursul acestui an va fi deschis un centru logistic, la Cluj-Napoca, in prezent functionand doua astfel de unitati, la Bucuresti si Ploiesti.
"Vrem sa ajungem la circa 200 magazine in acest an in Romania, fiecare unitate are o suprafata intre 900 si 1.200 metri patrati, iar investitia aferenta, fara teren, depaseste un milion de euro", a afirmat Trnobranschy.
Magazinele Lidl comercializeaza peste 1.300 de produse alimentare si mai mult de 2.000 de articole non-food. Din totalul produselor, 80% sunt marci proprii.
Lantul are promotii in fiecare zi de luni si joi, zile in care numarul vizitatorilor din magazine creste cu 30%. Fiecare magazin nou deschis beneficiaza de asemenea de reduceri de 16%-33% la diverse produse.
"Suntem total multumiti de vanzarile de pana acum din Romania", a mai spus Trnobranschy. El a adaugat ca din primavara acestui an Lidl Romania va avea un nou director general, care lucreaza acum la filiala din Polonia a grupului.