Povestea americanului care si-a vandut numele pentru 45.000 de dolari
Jason Sadler
Un american in varsta de 30 de ani si-a scos la licitatie numele de familie. Mai exact, el s-a oferit sa poarte numele unui brand ca pe o forma de publicitate si a primit pentru asta 45.000 de dolari, potrivit CNN.
Pentru multi, ideea de a-si vinde numele de familie poate parea nebuneasca. Dar Jason Sadler are un plan bine pus la punct. Si-a propus sa doneze 10% din banii castigati si sa ii investeasca pe restul in alte proiecte interesante de marketing.
“Mi s-a parut ca este o oportunitate. Mama mea trece printr-un divort si nu mai am nevoie de numele meu de familie”, explica antreprenorul in varsta de 30 de ani, din Jacksonville, Florida. “Cum tot aveam nevoie de un nou nume, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa iau bani pentru el.”
Licitatia s-a incheiat pe 13 decembrie pe site-ul lui Sadler, buymylastname.com, iar castigatorul ii va oferi 45.500 de dolari pentru a-si schimba numele in Jason Headsets. Contractul presupune pastrarea noul nume timp de un an. Intre timp, Jason va trebui sa-si schimbe toate actele.
Aceasta nu este prima incercare a barbatului de a face bani vanzand publicitate. In 2009, Sadler a inceput sa poarte tricourile anumitor companii, transformandu-se practic intr-un panou publicitar in miscare. Afacerea i-a adus numai in primul an 66.000 de dolari si exista si astazi, prin intermediul site-ului iwearyourshirt.com.
Barbatul respinge insa ideea ca a incearcat sa se vanda.
“Motivul pentru care fac asta este ca nu mai am nevoie de vechiul nume. Sadler nu mai inseamna nimic pentru mine . In schimb, sunt pasionat de marketingul online si imi doresc sa lucrez cu branduri. Daca as fi acceptat propunerea de a prelua numele unor cazinouri sau ale unor site-uri de pornografie, atunci ar fi insemnat sa ma vand”, a declarat el intr-un interviu acordat CNN.
Dupa ce contractul va expira, Sandler spune ca este posibil sa reia licitatia si sa reprezinte o alta firma sau ar putea, pur si simplu, sa-si aleaga un nume din cartea de telefon.
Sursa foto: jasonsadler.com
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS