Afacerea care se adreseaza celor cu dulapul plin cu haine, dar care nu stiu cu ce sa se imbrace. Patru tineri romani au lansat un site de schimb de haine
Sursa foto: Flipster.ro
Patru tineri intreprinzatori romani au lansat un serviciu online prin care utilizatorii pot face schimb de haine, incaltaminte si accesorii. Potrivit fondatorilor, platforma are deja 500 de membre si peste 5.000 de articole disponibile la schimb.
"Pana acum, in perioada beta, in care platforma a functionat cateva luni, pe Flipster s-au inscris peste 500 de membre si peste 5.000 de articole sunt disponibile la schimb. Ne asteptam ca pana la sfarsitul anului sa ajungem la peste 10.000 de membre", a declarat, intr-un comunicat remis Incont.ro, Marius Cristea, co-fondator Flipster.ro.
Potrivit sursei citate, Flipster.ro vine in intampinarea celor care au dulapul plin, dar se gandesc in fiecare zi ca nu au cu ce sa se imbrace, celor care au cumparat lucruri frumoase, dar pe care nu au avut niciodata ocazia sa le poarte, celor care isi doresc o garderoba noua, dar ezita, pentru ca au investit deja sume mari in cea de acum.
Fiecare utilizatoare care intra pe Flipster.ro posteaza fotografii si descrieri ale obiectelor de imbracaminte, incaltaminte si ale accesoriilor pe care nu le poarta, care sunt intr-o conditie buna si foarte buna si pot bucura pe altcineva.
"Dupa ce exploreaza obiectele expuse pe platforma de catre celelalte utilizatoare si descopera ceva care le place, membrele propun un "flip" – un schimb contra unuia sau mai multor obiecte din propria garderoba. Daca flip-ul este considerat avantajos de ambele membre, stabilesc data la care se va face schimbul prin curier", mentioneaza comunicatul.
In acest moment, serviciul este destinat exclusiv femeilor. Inscrierea este gratuita, iar autentitificarea se face cu contul de Facebook. Costurile totale ale unui flip incep de la 17 ron si includ pretul livrarii prin curier pentru un schimb de un singur obiect contra altui singur obiect (1:1) si ajung la 23 ron, pentru un schimb 3:3.
Platforma poate fi accesata de pe telefon, tableta si desktop, iar aria serviciului acopera peste 3.200 de localitati din Romania.
Cei patru fondatori ai serviciului sunt Andreas Philippi - software engineer la Cubus Arts, Gabriel Tarnovan - software engineer la Cubus Arts, Marius Cristea - managing Partner al Blue Idea - IQads si SMARK si Mihai Tarnovan - software engineer al Cubus Arts.
Pe acelasi subiect: