Fondatorul aplicatiei: "Am incercat sa schimbam modul de a comanda un taxi”

„Ideea dezvoltarii Star Taxi ne-a venit din nevoia pietei de o schimbare. Am incercat sa schimbam modul de a comanda un taxi, prin conectarea directa a clientului cu soferul. Serviciul de call center Star Taxi foloseste o solutie de internet fix si telefonie fixa nelimitata de la Vodafone, care ne ajuta sa gestionam eficient legatura dintre client si sofer”, declara Florin Stoian, fondatorul Star Taxi.

Odata apelata, aplicatia gaseste cele mai apropiate taxiuri disponibile, in functie de aria geografica in care clientii se afla. Totodata, dupa cursa, clientii sunt intrebati cate stele i-ar da soferului care i-a dus la destinatie.

„Prin aplicatia asta pot sa-mi aleg soferul favorit. Pot sa-i dau si recenzie”, marturiseste una dintre clientele serviciului.

Si soferii sunt incantati, pentru ca primesc comenzile pe tablete, in mod transparent. In plus, isi monitorizeaza clientii si ii anunta in caz de intarzieri. „Practic, dispeceratul nu mai exista. Este legatura directa intre taximetrist si client. Putem comunica printr-un sistem de mesaje, direct cu clientul”, spune unul dintre soferii care beneficiaza de acest sistem.

Pana acum, aplicatia a primit doua premii din partea unor publicatii importante din Romania.

Doua milioane de comenzi intr-un an de zile

„Star Taxi tocmai a primit un an de la lansare. In acest an, a ajuns la 2 milioane de comenzi plasate prin intermediul aplicatiei, o medie de peste 8.000 de comenzi zilnice”, adauga Florin Stoian, fondatorul aplicatiei.

Softul poate fi instalat atat pe telefoanele iOS, cat si pe cele Android.

Povestile de succes ale romanilor sunt pe www.romaniiauinitiativa.ro. Vodafone este mandru ca le sustine si le face cunoscute. Scrie si tu povestea ta pe Romaniiauinitiativa.ro.