Maddie Stevens, in varsta de 14 ani, a inceput sa creeze papuci de la opt ani, potrivit Business Insider. “In 2006 mi-a venit idea sa fac slapi care sa arate pasiunea mea pentru inot, pescuit si desen. Sper sa ii purtati, sa va placa, sa ii impartiti cu prietenii vostri si sa va aduca un zambet pe buze”, declara adolescenta pentru MyFox Houston, preluata de Business Insider.  

Cativa ani mai tarziu, papucii pentru copii erau vanduti in magazinele mici, sub numele de Fish Flops. Succesul a venit insa odata cu decizia tinerei de a trimite o scrisoare echipei de achizitii a retailerului vestimentar Nordstrom, in care isi descria brandul.

Cei de la Nordstrom au raspuns pozitiv scrisorii, iar astazi comercializeaza slapii Fish Flops in 60 dintre magazinele lor. Papucii contin desene complexe si lumineaza atunci cand utilizatorii ii poarta. Incaltarile se vand pentru aproximativ 20 de dolari perechea.