A inceput numaratoarea inversa. Cum se imbogatesc intreprinzatorii americani din apocalipsa anuntata in 2012
Potrivit unor interpretari ale calendarului Mayas, sfarsitul lumii va veni in timpul solstitiului de iarna (21 decembrie) 2012. Iar antreprenorii care sustin ca trebuie ca omenirea sa lupte pentru supravietuire au inceput deja sa se pregateasca pentru ziua cea mare. Afacerile tematice sunt in plina expansiune in America, scrie Time.
Daca te asteptai ca isteria cu sfarsiul lumii care urma sa aiba loc pe 21 mai anul acesta sa ia sfarsit odata cu depasirea momentului, te-ai inselat.
Desi amatorii de senzational s-au desumflat dupa ce lumea nu s-a sfarsit pe 21 mai, exista suficienti oameni care sa le ia locul si sa tina subiectul pe tapet.
Actuala teorie apocaliptica despre sfaristul lumii in 2012 este fie ca pamantul se va ciocni cu o gaura neagra, fie de o alta planeta, cert este ca lumea pe care o stim acum nu va mai fi la fel.
Ceea ce stim cu siguranta este faptul ca oamenii fac bani din aceasta idee. In Arizona, de exemplu, antreprenorii s-au pus pe treaba de ceva vreme.
Astfel, site-ul 2012supplies.com, de pe care se pot cumpara masti de gaze, mancare deshidratata, conserve si tot felul de produse „necesare” in caz de apocalipsa, a fost lansat de un barbat din Mesa, Arizona.
Altii au facut bloguri sau scriu carti despre cum isi imagineaza ca se vor intampla lucrurile in 2012 si lanseaza tot felul de teorii despre supravieturire in caz de dezastru.
De ce sunt dispusi oamenii sa creada asemenea teorii si sa cheltuiaca timp, efort si bani pentru a se pregati pentru ceva ce o minte rationala stie ca este putin probabil sa se intample?
“Chiar daca multi stiu ca nu va veni apocalipsa in 2012, sa fie pregatiti le ofera un confort psihologic”, spune profesorul de psihologie James Ward.
Ceea ce descopera antreprenorii pusi sa faca bani din venirea sfarsitului lumii este faptul ca oamenii vor sa fie pregatiti pentru catastrofe. Comenzile pentru provizii de apa si de produse semi-preparate au explodat in America, dupa cutremurul si tsunami-ul din aceasta primavara din Japonia, ca o reactie psihologica fireasca de teama in fata dezastrelor naturale.
Vanzatorii au realizat atunci ca din teama oamenilor de catastrofe naturale sau economice se pot face bani frumosi. Astfel , vanzarile la obiectele specifice care sa te ajute sa supravietuiesti in caz de calamitati naturale au crescut brusc, sporind profiturile oamenilor de afaceri.
Si, spre deosebire de apocalipse, dezastrele naturale nu vin la o anumita data, insotite de teorii bizare, ceea ce este foarte bine pentru afaceri. Catastrofele naturale se pot intampla in orice moment, fara niciun fel de explicatii anterioare si, multumita antreprenorilor, oamenii pot cumpara produse care sa-i ajute sa supravietuiasca, oricand doresc.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS