Comisia Europeana continua finantarea tronsoanelor feroviare Coslariu - Simeria si Sighisoara – Coslariu, pe care treburile vor putea circula cu 160 km/ora
Reabilitarea tronsoanelor de cale ferata Coslariu - Simeria (74,431 km) si Sighisoara - Coslariu (99,04 km) are ca obiectiv general asigurarea interoperabilitatii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului IV Paneuropean (ramura nordica), imbunatatirea calitatii transportului feroviar prin modernizarea infrastructurii si suprastructurii feroviare, sporirea vitezei de circulatie la 160 km/h pentru trenurile de calatori si la 120 km/h pentru trenurile de marfa si introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.
Proiectele localizate in regiunile de dezvoltare din Vestul si Centrul Romaniei, in limitele judetelor Alba, Hunedoara, Mures si Sibiu, au fost structurate in doua faze de finantare - faza I-a co-finantata de UE in cadrul perioadei 2007-2013 si faza a II-a implementata in cadrul perioadei de programare 2014-2020.
Reabilitarea acestor tronsoane feroviare, cu perioada estimata de finalizare anul 2018, va crea conditiile necesare pentru sporirea traficului international si de lung parcurs, iar principalii beneficiari ai proiectului vor fi operatorii de transport feroviar de calatori si de marfa, calatorii, societatile comerciale si serviciile publice din intreaga zona de dezvoltare a proiectului.
"La ora actuala avem in derulare proiecte complexe de reabilitare si modernizare pe intreaga retea, iar firmele constructoare trebuie sa se alature eforturilor companiei in dezvoltarea infrastructurii feroviare, inclusiv prin angajamentul ca vor respecta termenele prevazute in grafice stabilite de comun acord si vor continua implementarea proiectelor in acelasi ritm de lucru inregistrat anul trecut. Tehnic este posibil, este nevoie doar de vointa si de intelegerea importantei eforturilor pe care CFR SA si Ministerul Transporturilor le fac pentru a sustine investitiile in dezvoltarea infrastructurii feroviare", a declarat Marius Chiper, director general al CFR SA.
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA - companie care administreaza infrastructura feroviara publica - desfasoara o activitate de interes public si contribuie la libera circulatie a persoanelor, marfurilor si a bunurilor in interiorul tarii si peste granita, in conditii ecologice, eficiente si de siguranta.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS