Scandal intre companiile aeriene: Carpatair a cerut insolventa Blue Air!
Carpatair a cerut la Tribunalul Bucuresti insolventa companiei Blue Air, sustinand ca are o datorie neachitata din luna septembrie a anului trecut, obligatie financiara pe care operatorul low-cost nu o recunoaste. Datoria neachitata de 30.000 de euro este in urma unui contract de inchiriere a unui avion de la Carpatair catre Blue Air.
Carpatair a depus miercuri, 17 martie, la Tribunalul Bucuresti, dosarul prin care cere insolventa Blue Air, termenul de judecata fiind stabilit pentru data de 30 iunie.
“Pana la depunerea cererii la Tribunal am incercat toate metodele de rezolvare pe cale amiabila a acestei probleme, dar nu am reusit”, au declarat pentru incont.ro reprezentantii companiei Carpatair.
Blue Air a operat aeronava inchiriata pentru mai multe zboruri din Suceava si Cluj.
In schimb, Florentina Ivan, directorul de PR al Blue Air, spune ca firma pe care o reprezinta nu a primit nicio citatie de la Carpatair.
"Inca nu am primit nicio citatie. Am verificat la contabilitate si nu exista datorii catre Carpatair", a explicat Ivan.
Compania aeriana Carpatair, al carei principal actionar este omul de afaceri Nicolae Petrov, detine un hub aerian la Timisoara si opereaza peste 250 de zboruri regulate pe saptamana catre 30 de destinatii din sase tari.
Compania low-cost Blue Air este detinuta de omul de afaceri Nelu Iordache si a avut anul trecut afaceri de circa 140 milioane euro, sub estimari, dar in crestere cu 12% fata de valoarea din 2008, pe fondul lansarii de zboruri noi, al cresterii numarului de aeronave si al incheierii unor parteneriate. Compania opereaza peste 50 de rute europene, in 14 tari, avand o flota de 11 aeronave. In Romania, Blue Air are curse din Bucuresti spre Timisoara, Cluj-Napoca si Arad.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS