URB Group: Romania a devenit "groapa de gunoi" a rulmentilor contrafacuti. Guvernul sa ia masuri
Romania a devenit "groapa de gunoi" a rulmentilor contrafacuti, din China si Pakistan, iar Guvernul trebuie sa ia masuri pentru stoparea acestui fenomen, a declarat vastazi Harun Adiguzel, directorul general al grupului URB, din Turcia, proprietarul Rulmenti Barlad.
"Am investit in Romania peste 120 milioane de dolari la Rulmenti Barlad, de la privatizarea din anul 2000. Toata afacerea de aici a crescut de 15 ori. Contrafacerea rulmentilor este insa o problema, aproximativ 70% din rulmentii de pe piata romaneasca sunt contrafacuti. Din pacate, Romania a devenit «groapa de gunoi» a rulmentilor contrafacuti din China si Pakistan", a declarat Adiguzel intr-o conferinta de presa la Bucuresti.
Adiguzel a adaugat ca guvernul de la Ankara a aprobat o OUG prin care obliga firmele care comercializeaza rulmenti contrafacuti sa plateasca "impozite de dumping".
"Asta cerem si Guvernului roman. Cred ca avem dreptul de a cere asta, pentru ca suntem producatori indigeni", a mai spus Adiguzel.
Ministrul Economiei, Lucian Bode, prezent la conferinta de presa a URB, i-a promis lui Adiguzel ca va prezenta solicitarea sa premierului Mihai Razvan Ungureanu si a precizat ca executivul de la Bucuresti este preocupat permanent de problemele investitorilor straini seriosi, nu a celor care isi schimba sediul saptamanal.
Bode a apreciat ca privatizarea Rulmenti Barlad a fost una de succes."Privatizarea URB este o casatorie fericita de afaceri, intre un etalon al industriei romanesti si un investitor serios. URB are peste 2.400 de angajati, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din estul tarii. Guvernul isi doreste astfel de parteneri si ii va sustine in orice demers care sa le sustina activitatea", a spus Bode.
URB produce anual 30,8 milioane de rulmenti, iar pana in 2023 grupul isi propune sa aiba zece unitati de productie si o cifra de afaceri anuala de un miliard de dolari.
URB Group a avut anul trecut o cifra de afaceri de 200 milioane dolari, iar pentru acest an estimeaza afaceri de 260 milioane dolari. In 2010 afacerile grupului au fost de 146 milioane dolari.
Grupul are trei fabrici de rulmenti, in Romania, Turcia si Ungaria, cu care acopera o cota de piata la nivel mondial de 0,2%, potrivit datelor proprii.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS