Unde gasesti megareduceri de 80% la haine, cosmetice sau chiar servicii auto?
Apetitul romanilor pentru reduceri aduce profit intr-o afacere noua: voucherele oferite de companii. Firmele care le propun clientilor discounturi de pana la 805, pentru o anumita perioada, au inregistrat incasari de milioane de euro de la inceputul anului.
Dan a deschis de curand un restaurant in Bucuresti si, cum clientela trebuie castigata, ofera vouchere cu reduceri pe un site de profil, iar clientii nu au intarziat sa apara.
Restaurante, magazine, agentii de turism ori saloane de frumusete, toate au postat mii de anunturi pe internet, ca sa-si promoveze afacerea.
Citeste si Deal-urile, cele mai bune oferte din tot Internetul! Reduceri de pana la 90%! Unde le gasesti? VIDEO
Google a lansat un serviciu de reduceri concurent cu Groupon
Clientii sunt invitati sa ia un tichet care le ofera o reducere. In acest fel, toata lumea castiga, de la cei care ofera voucherele, pina la cei care le cumpara sau le gazduiesc pe site-uri. "Avem si pachete pentru domni la sesiuni de fitness, de masaj de tonifiere. Pana acum s-au strans aproximativ 300 de cumparatori", spune Andreea Lada, reprezentantul unui salon de frumusete.
De exemplu, pentru un survol cu elicopterul deasupra Bucurestiului dai 40 de lei (fata de cat 429 de lei initial). Iar pentru o manichiura SPA dai 24 de lei in loc de 60 de lei.
Oferta ai si daca nu locuiesti in Bucuresti. La Cluj, pentru un abonament fitness dai 52 de lei in loc de 190 de lei.
Reduceri consistente
Reducerile cu aceste vouchere pot depasi 80% din pretul initial. De pilda, un cabinet stomatologic ofera consultatii timp de cateva zile cu doar 35 de lei, iar daca vreti sa mergeti la munte, platiti la un hotel 115 lei, in loc de 230.
"Am ajuns la 77.000 de tranzactii, ceea ce inseamna ca economiile totale au fost de 800.000 de euro", spune Mihaela Ganciu, manager operational.
Cei care au folosit acest sistem, au economisit in luna martie aproape un milion de euro. Totusi, sunt si afaceri care au de pierdut de pe urma clientilor adusi de promotiile cu vouchere: dupa ce au folosit tichetele si au platit mai putin pentru un serviciu sau un produs, unii nu mai revin in magazinul respectiv.