Un voucher pentru Rabla a ajuns sa coste triplu
                        Piata auto din Romania franeaza puternic. Comertul cu masini noi a scazut cu 12% de la inceputul anului. Marturie stau cifrele producatorilor si importatorilor.
O posibila explicatie este ca programul ''Rabla'', care i-a ajutat sa se mentina pe linia de plutire, n-a mai fost alimentat cu fonduri. Asa ca un voucher a ajuns sa coste triplu.
George Oprea si-a facut o afacere din programul ''Rabla''. Cumpara masini vechi, le duce la Remat, iar apoi vinde voucherul dobandit la casarea masinii. Anul trecut cerea 1.000 de lei. Acum primeste chiar si dublu.
Voucher-ul nu este nominal si este echivalentul unei reduceri de 3.800 de lei la cumpararea unei masini noi. Cum banii pentru prima etapa a programului s-au terminat, iar fondurile pentru a doua sunt blocate, preturile tichetelor au explodat.
Un voucher pe piata libera ajunge sa coste si 3.000 de lei. Asta inseamna o reducere de 800 de lei la o masina noua. Daca aveti norocul si gasiti trei vouchere, economia este de 2.400 de lei.
Din 2005, de cand a inceput programul ''Rabla'', au fost scoase din circulatie aproape 500.000 de masini mai vechi de 10 ani. Asta inseamna ca in aerul pe care-l respiram n-au mai ajuns 2.500 de tone de monoxid de carbon.
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS