La inceputul anilor '80, Jobs a vizita o fabrica Sony si a observat ca toti angajatii purtau aceeasi uniforma. In timpul celui de-al doilea razboi mondial, multi japonezi nu aveau haine asa ca Sony le-a oferit cateva produse. In timp, fiecare companie si-a dezvoltat propriile uniforme.

Reintors in America, Jobs a crezut ca poate face acelasi lucru pentru angajatii sai. L-a angajat chiar pe designerul Issey Miyake sa creeze uniformele angajatilor Apple - o geaca din nylon care putea fi transformata in vesta. O mare greseala spune Isaacson si asta pentru ca angajatii au urat ideea.

In timp, cofondatorul Apple s-a imprietenit cu Miyake si il vizita des. Asa ca s-a gandit ca ar putea avea chiar el haine tip uniforma. Asa ca i-a cerut designerului sa-i creeze bluzele negre cu guler care ii placeau, spune Walter Isaacson, care poveste ca Jobs i-a aratat un dulap plin cu astfel de bluze. De-a lungul anilor, Jobs a aparut la conferinte cu o pereche de blugi (Levis – 58 dolari) si un pulover de culoare inchis (Carhatt – 28 dolari). 

Geniile IT, conservatoare cand vine vorba despre vestimentatie

Succesul retelei de socializare Facebook i-a adus lui Mark Zuckerberg o avere estimata la 17,5 miliarde de dolari, o suma cu care isi poate cumpara piese vestimentare de la cele mai mari case de moda din lume. In schimb, Mark prefera tinutele sport – papuci Adidas (30 dolari), honorac de pe Wholesaler.com (12,41 dolari), tricou de pe Cheaptees.com (8 dolari) si pe cele casual (pulover de la Edun - 298 dolari).

Jack Dorsey este ceva mai darnic decat Jobs atunci cand vine vorba de fashion. Managerul de la Twitter adopta mai mult tinutele clasice, si anume costumele business. De pilda, pentru un sacou de la J. Crew, Dorsey plateste 275 de dolari, iar pentru o cravata neagra, subtire, de la acelasi brand, 59,5 dolari.

Citeste si

Noua politica agricola: platile pentru marile ferme, limitate la 300.000 de euro. Romanii primesc subventii mai mari VIDEO