1. Casuta vocala la telefon este de domeniul trecutului. Asa ca oamenii de afaceri au trecut direct la e-mail pentru a economisi timp.

2. Sortarea CV-urilor. Problema angajarilor blocate nu este provocata de faptul ca nu exista candidati indeajuns de buni pentru job. Poate ca managerii companiilor respective nu ii platesc indeajuns de bine sau poate ca locul de munca nu li se pare indeajuns de motivant. Asa ca totul poate fi rezolvat, dar acest lucru nu inseamna ca un director are timp sa rasfoiasca CV-urile. In schimb, poate apela la un soft care le sorteaza automat dupa anumite criterii, precum Brazen Connect, scrie Business Insider.

3.Sa joace Solitaire in timpul unui zbor cu avionul. Si asta pentru ca trebuie sa gaseasca o activitate motivanta si care ii poate dezvolta cunostintele.

4. Sa renunte la un copil, daca vorbim despre o femeie manager. Persoanele care evita responsabilitatile nu sunt conducatori buni si nu pot impune respect.

5. Sa munceasca in timp ce manaca. Persoanele care rezolva cele mai multe probleme la birou nu sunt cele care stau cel mai mult pe scaun. Este important ca un manager sa inteleaga ce conteaza si sa se concentreze pe acel lucru.

Citeste si

Cele mai eficiente 5 retele de metrou. Tara in care circula 40 de trenuri pe ora si ai conexiune wireless GALERIE FOTO