Renault construieste in Romania doua modele noi de motoare
Renault va construi in Romania si Spania doua modele noi de motoare, pentru a inlocui motorizari cu care sunt echipate in principal masinile din familia Logan, transmite Reuters.
"Motoarele, H4 si H5, inlocuiesc motorizarile actuale din gama K4 si K7, care echipeaza in principal masinile din familia Logan. Acestea sunt motoare fabricate in prezent in Romania, Turcia si Spania", a declarat un purtator de cuvant al Renault.
Publicatia franceza Liberation titreaza, intr-un articol intitulat "Delocalizarea: Renault arunca gaz pe foc", ca Renault a ales Romania pentru constructia motoarelor H4, sisteme de propulsie de noua generatie, de dimensiuni reduse, pe benzina si cu un consum mic.
Productia ar urma sa inceapa in 2012 sau 2013, la uzina Dacia din Pitesti.
Liberation noteaza, de asemenea, ca producerea motorului in Romania va insemna concedierea a 200-400 de salariati din totalul de 3.450 ai uzinei franceze Douvrin.
Reprezentantul Renault a negat ca vor fi efectuate concedieri.
In iulie 2010, vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, a declarat ca uzina de la Mioveni va incepe productia de motoare Euro 5, destinate modelelor marcilor Dacia, Renault, Nissan si Renault Samsung, prin introducerea in fabricatie a unei noi familii de propulsoare si adaptarea uneia care se incadreaza in norma de poluare Euro 4, potrivit Mediafax.
Automobile Dacia a anuntat in decembrie anul trecut ca va investi peste 57 de milioane lei pentru fabricarea unui bloc motor destinat unei noii familii de motoare, 20 de milioane lei din suma totala reprezentand fonduri nerambursabile. Proiectul se va derula pe o perioada de trei ani.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS