RCA si CASCO mai scumpe. Statul obliga atelierele auto sa majoreze preturile
Suplimentarea taxelor pentru acordarea autorizatiei anuale de functionare a atelierelor auto va avea ca efect disponibilizarea a peste 15.000 de angajati si scumpirea semnificativa a politelor de asigurare auto (RCA si CASCO), sustine Asociatia Societatilor de Service Auto Independent (ASSAI).
"Efectele directe ale acestei masuri aberante vor fi majorarea tarifelor de reparatii, care va fi suportata de catre soferi, realizarea reparatiilor in service-uri clandestine, fara garantie, scumpirea semnificativa a politelor de asigurare auto (RCA si CASCO), inchiderea unui numar semnificativ de ateliere auto (peste 2000 de unitati service) si cresterea cu cel putin 15.000 de persoane a numarului de someri", se arata intr-o scrisoare deschisa trimisa de ASSAI Guvernului si Ministerului Transporturilor, scrie Mediafax.
De la 1 octombrie a intrat in vigoare o decizie a Registrului Auto Roman (RAR) conform careia atelierele auto vor plati taxele anuale de autorizare in functie de numarul lucrarilor prestate si al marcilor reprezentate, pentru fiecare in parte. Anterior acestei masuri, proprietarii de service auto plateau o taxa unitara anuala de autorizare de aproximativ 1.000 de lei.
Noile taxe constau in cate 90 lei pentru maximum trei activitati de service prestate, 50 lei pentru fiecare activitate suplimentara, precum si 500 lei pentru fiecare marca pe care o reprezinta.
Reprezentantii Registrului Auto Roman au afirmat la inceputul lunii noiembrie ca suplimentarea taxelor nu ar trebui sa influenteze costul manoperei, RAR considerand nesemnificativa valoarea taxelor aplicate.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS