Probleme in industria auto din cauza Japoniei. Toyota reduce la jumatate productia din luna mai, Dacia o sisteaza doua saptamani
Toyota, cel mai mare constructor auto la nivel mondial, a anuntat ca va reduce la jumatate productia din Japonia, intre 10 mai si 3 iunie, din cauza problemelor pe care le au furnizorii in urma cutremurului devastator din martie, scrie AFP.
"Toyota continua sa adapteze productia la conditiile din Japonia si estimeaza o cadenta de 50% intre 10 mai si 3 iunie. Toyota va decide asupra planurilor de productie de dupa 3 iunie dupa ce va studia optiunile impreuna cu furnizorii", se arata intr-un comunicat al constructorului auto.
Activitatea companiei, precum si a celorlalti constructori auto niponi, a fost grav afectata de cutremurul care a lovit Japonia de 11 martie si de valurile tsunami care au urmat.
La inceputul acestei luni, Toyota a anuntat ca va relua intre 18 si 27 aprilie activitatea la toate uzinele din Japonia, insa la o cadenta de productie redusa.
Automobile Dacia opreste productia la Mioveni.
Compania va opri, in perioada 22 aprilie-2 mai, activitatea de montaj si caroserie la uzina de la Mioveni, din cauza problemelor cu aprovizionarea unor piese de catre furnizorii constructorului, a declarat Anca Oreviceanu, directorul de comunicare al Renault in Romania.
Vicepresedintele sindicatului de la Automobile Dacia, Ion Iordache, a declarat ca aceia care vor sa-si cumpere o masina in aceasta perioada nu vor fi afectati de intreruperea productiei, deoarece fabrica are stocuri de automobile.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS