Sony si RIM, compania care produce telefoanele BlackBerry, au inregistrat pierderi puternice in acest an. Sony are estimat un minus de 1,1 miliarde de dolari pentru acest an, iar RIM ar putea avea o valoare de piata mai mica cu 10 miliarde de dolari la finalul acestui an, din cauza actiunilor care au scazut constant si puternic. In urma cu cativa ani, cei de la Sony produceau gadget-uri de referinta, insa parteneriatul cu Sony Ericsson nu s-a dovedit a fi prea sanatos. Cei care au cumparat cele mai noi produse ale companiei au descoperit ca acestea au un pret mai mare decat cele ale concurentei, fara sa vina cu ceva in plus. Cunoscuta pentru mp3 playere sale, pentru laptopuri, pentru sisteme audio si televizoare, compania Sony nu reuseste sa puncteze multumitor in niciunul dintre aceste domenii. Apple, Samsung, Dell si HP au reusit sa vine cu oferte mai interesante pentru consumatori. Si canadianii de la RIM, care produc BlackBerry, se lovesc de probleme. Candva o mandrie a oamenilor de afaceri, produsele companiei au ajuns usor de inlocuit de dispozitive cu functii asemanatoare, create de concurenta. Sursa: TechCrunch