Masinile de serviciu ale parlamentarilor bulgari, scoase la vanzare
Limuzinele vechi ale Parlamentului bulgar vor fi scoase la licitatie din cauza costurilor prea mari de intretinere, a anuntat presedintele Parlamentului bulgar, Testka Taceva, relateaza site-ul Novinite.com, citat de Mediafax. Asta la putin timp dupa ce italienii au propus sa taie numarul masinilor oficiale, tot pentru a face economii.
Taceva a explicat intr-un interviu acordat postului bTV ca majoritatea masinilor folosite de parlamentarii bulgari sunt foarte uzate si ca 40 din cele 165 de vehicule, cele mai multe marca Mercedes, nu mai sunt in stare de functiune. Potrivit acesteia, Parlamentul va renunta la acele masini cat mai repede posibil.
Odata ce masinile vor fi scoase din uz, parlamentarii bulgari vor trebui sa se deplaseze la serviciu cu masinile personale.
Presedintele Parlamentului bulgar conduce o masina marca BMW veche de zece ani, acordata de Serviciul bulgar de protectie nationala (NSO). Serviciul duce de asemenea lipsa de masini noi, desi este responsabil cu transportarea oficialilor bulgari de rang inalt, precum vicepresedintii Parlamentului si liderii grupurilor politice parlamentare.
Vanzarea masinilor parlamentarilor bulgari este considerata o masura de combatere a crizei si o modalitate de a diminua bugetul Parlamentului cu 20 la suta.
Taceva a propus ca banii obtinuti pe masinile uzate sa fie investiti in achizitionarea unor automobile noi, intr-un numar mai mic si mai putin costisitoare.
Pe de alta parte, vicepresedintele Partidului GERB, aflat la putere, Krasimir Velcev, a declarat miercuri ca nu vor fi achizitionate noi autoturisme pentru parlamentari. Grupurilor parlamentare bulgare li s-a acordat o saptamana pentru a elabora o strategie privind diminuarea costurilor de transport.
Intre timp, masinile uzate ale parlamentarilor vor fi verificate din punct de vedere tehnic, iar o decizie privind scoaterea lor la licitatie va fi luata in urmatoarele doua saptamani.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS