Spre exemplu, muzica tare ii face pe clienti sa fie mai alerti, sa mearga mai repede si sa cumpere mai putin, scrie Business Insider.

In schimb, muzica lenta ii face mai atenti. Asa ca merg mai incet printre rafturi si isi umplu carucioarele cu mai multe produse.

Si la restaurant, melodiile de acest fel ii "indeamna" pe clienti sa comande in plus. Si genurile muzicale au influenta lor. Spre exemplu, daca asculta melodii clasice vor cumpara si mai mult decat daca ar asculta melodii romantice pop.

Chiar si asa, muzica de acest fel ii face pe clienti sa considere hipermarketurile sau restaurantele care difuzeaza astfel de muzica scumpe.

La un magazin de vinuri, muzica frantuzeasca ii indeamna pe consumatori sa cumpere si mai mult vin...frantuzesc. Iar acelasi lucru se intampla daca vorbim despre melodii in limba germana.

In plus, muzica face statul la coada de la casa de marcat mai usoara.

Citeste si:

Mostenitori de lux. Ce miliardari au primit imperiul pe tava GALERIE FOTO

Investitori: "Nimeni nu stie ce se va intampla, nimeni nu stie ce sa faca". Presedintele Obama vorbeste despre un posibil default al SUA