Ce urmeaza dupa Romania: deschidem magazine la Sofia, New York sau Milano

Se numesc Musette, Jolidon, ID Sarrieri sau Irina Schrotter. Sunt branduri dezvoltate in Romania, produse in Romania, dar care au ales sa-si vanda produsele in tari unde bugetele de cumparaturi ale femeilor trec de niste sute de euro pe luna si unde cresterea economica a revenit, scrie Business Magazin.
Stirea este relativ noua si pentru Romania: magazinul Musette, un brand romanesc, va deschide in franciza primul magazin peste ocean, in inima New Yorkului - in West Broadway, cartierul Soho din Manhattan.
Reteta aplicata de Musette in SUA suna astfel: 2 surori romance, 50 de metri patrati, 250.000 de euro, zero taxa de franciza, pantofi si genti. Dupa o reteta similara, un al doilea magazin, "mult mai mare", este asteptat tot in New York, in august-septembrie 2011.
Cititi mai multe despre expansiunea in strainatate a brandurilor romanesti de fashion pe www.businessmagazin.ro
Pe acelasi subiect: