BRD vrea sa invie cererea de credite cu dobanzi mai mici cu trei puncte
BRD, a doua mare banca, a dat ieri primul semnal puternic pentru resuscitarea cererii de credite de retail prin reducerea dobanzilor pe toata gama de produse, cu pana la trei puncte procentuale la creditele de consum fara garantii. Daca pana acum bancile recurgeau mai ales la reduceri de dobanda promotionale, valabile numai pe perioade determinate, pentru a testa apetitul clientilor, BRD vine cu o "resetare" a dobanzilor nominale pe niveluri inferioare incercand sa atraga atentia clientilor, scrie Ziarul Financiar.
"Dorim sa facem primii pasi si sa ne aratam disponibilitatea fata de clienti pentru a le finanta nevoile. Credem ca semnalul nostru va fi bine perceput in piata si clientii vor avea mai multa incredere pentru viitor, ceea ce va spori cererea de credite", a declarat Roxana Cosmescu, recent numita director executiv Polul Comercial al Retelei in BRD.
Miscarea vine in contextul in care anul trecut soldul creditelor acordate de BRD a scazut cu 1%, iar portofoliul de clienti de retail activi s-a restrans cu circa 45.000.
Cele mai mari reduceri de dobanda, de pana la trei puncte, au fost operate la creditele de consum fara garantii, care implica de regula sume mai mici si pentru care cererea ar putea reveni mai usor.
Citeste continuarea in Ziarul Financiar!
Pe acelasi subiect: