Bani aruncati pe apa Dunarii. Autoritatile au cheltuit 800.000 de euro pentru Portul din Galati, care trebuie relocat dupa 7 ani
In 2009, au construit un port pentru ambarcatiuni usoare, care in timp a devenit o adevarata masinarie de tocat bani publici. A costat aproape 800.000 de euro, insa primaria pierde anual de cinci ori mai mult decat incaseaza. In plus, portul este amplasat intr-o zona in care curentii lovesc din toate partile.
Ministerul Transporturilor a dat 2,9 milioane de lei, iar Primaria Galati - 500 de mii de lei, pentru construirea acestui port. Autoritatile se asteptau sa fie asaltate de proprietarii de ambarcatiuni insa lucrurile au stat exact pe dos.
Acest asa-zis port de ambarcatiuni usoare avea la inaugurare, in 2009, 250 de metri lungime - era pana acolo, unde se termina stalpii. La primul inghet mai serios, insa, in 2012, o treime din el s-a dus pe apa… Dunarii.
Putinii clienti s-ar fi plans ca le-au fost furate diferite lucruri sau ca ambarcatiunile lor au fost avariate din cauza valurilor.
Acum, portul poate sa primeasca doar 30 de barci insa societatea care il administreaza a reusit sa incheie doar 8 contracte.
Doru Chiriac, administratorul portului:"Nu s-a investit, intr-un fel si a ramas deteriorat - ce-am putut noi sa mai remediem. Chiria e in functie de lungimea ambarcatiunii, pana la sase metri lungime costa 302 lei, pe luna. Intre 6 si 9 metri, 463 lei."
Portul lovit de sloiuri iarna, este amplasat intr-o zona afectata constant de curenti.
Raluca Ardean, purtatorul de cuvant al Primariei Municipiului Galati: „In acest moment, specialistii primariei municipiului Galati colecteaza date si informatii, astfel incat acest port de mici ambarcatiuni sa poata fi relocat intr-o zona care sa fie mai ferita de astfel de fenomene."
Asadar, alta cheltuiala. De altfel pana la finalul verii autoritatile au cheltuit 65 de mii de lei pentru intretinere si au incasat doar 17 mii.
Mai multe despre:
#fonduri UE#Galati
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS