"In 2011, cifra de afaceri a companiei a fost de peste 7,65 milioane de euro, pentru ca in 2012 sa fie inregistrata o crestere de aproximativ 10% a business-ului, la 8,25 milioane de euro. Majorarea cifrei de afaceri a fost sustinuta de inaugurarea de noi magazine", se arata intr-un comunicat al companiei. 

Pentru anul in curs, Meli Melo mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international. 

Compania are o retea de 41 de magazine si 3.500 - 4.000 de clienti lunar. 

Potrivit Meli Melo, romanii cheltuiesc in medie 55 lei la o singura achizitie, iar frecventa cu care viziteaza magazinele de profil este saptamanala. 

"In magazinele Meli Melo Paris cele mai cumparate produse sunt gentile, similare proportional ca vanzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele), urmate de accesoriile de par si alte produse existente in oferta (esarfe, ceasuri, bijuterii din argint, otel sau placate cu aur)", mai arata Meli Melo. 

Compania precizeaza ca cele mai mari vanzari sunt inregistrate in lunile de vara si in preajma sarbatorilor de iarna, dar si de Martisor.  Meli Melo Paris este o companie infiintata in 1998, cu capital majoritar francez.