Temperaturile scazute din aceasta primavara au inghetat vanzarile H&M. Suedezii raporteaza un avans de doar 5%
H M. Foto: Getty Images/Guliver
Vanzarile Hennes & Mauritz (H&M), al doilea retailer de imbracaminte la nivel mondial, au crescut cu 5% in aprilie, sub estimarile analistilor, care se asteptau la un avans de 9%, informeaza Bloomberg.
Rezultatele sub asteptari au fost provocate de temperaturile scazute din aceasta primavara, care au afectat vanzarile pe unele din principalele pietele ale H&M, a anuntat compania suedeza.
Numarul total de magazine a ajuns la 4.035 unitati, la 30 aprilie 2016, de la 3.610 la 30 aprilie 2015. Compania este prezenta pe 61 de piete si are peste 132.000 de angajati.
Profitul net s-a situat la 2,5 miliarde de coroane suedeze (306 milioane de dolari), in perioada decembrie 2015 - februarie 2016, depasind usor estimarile analistilor.
Actiunile Hennes & Mauritz AB au scazut luni cu 1,9%, la 260 de coroane, la Bursa de la Stockholm, extinzand declinul din acest an la 14%.
Primele magazine H&M din Romania au fost inaugurate in primavara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost infiintata in 1947, in Vasterls, Suedia.
Pe acelasi subiect: