In acest interval, H&M a deschis in Romania sapte magazine si a ajuns la o retea de 35 de unitati pe piata locala, se arata intr-un comunicat al companiei.

Cresterea vanzarilor calculata in lei s-a situat la 35%.

De asemenea, si in trimestrul al treilea al anului fiscal, perioada iunie-august, retailerul a inregistrat un avans semnificativ al vanzarilor in Romania, de 50%, la 315 milioane de coroane (34,3 milioane de euro) fata de 210 milioane de coroane, in acelasi interval din 2013.

La nivel de grup, vanzarile H&M (incluzand TVA) au crescut cu 18% in primele noua luni ale anului financiar, la aproape 127 miliarde de coroane (13,83 miliarde de euro). La trimestru, vanzarile au avansat cu 21%, la 45,2 miliarde de coroane (4,92 miliarde de euro).

Profitul dupa taxe al grupului a crescut la 13,7 miliarde de coroane (1,49 miliarde de euro) la noua luni si la 5,29 miliarde de coroane (575,9 milioane de euro) in trimestrul al treilea.

Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.