Românii de la Bitdefender dau lovitura în Australia. Achiziționează compania SMS eTech și deschid birouri proprii la Melbourne
Florin Talpes, Bitdefender
Compania românească Bitdefender anunță preluarea partenerului de pe piața australiană, compania SMS eTech, ca parte a strategiei de expansiune globală a business-ului.
Achiziția derulată de Bitdefender întărește poziția companiei în regiunea Asia-Pacific și la nivel global, prin crearea subsidiarei proprii Bitdefender Australia.
“Integrând linia de business a distribuitorului său SMS eTech - cea care se ocupă cu distribuția produselor Bitdefender în Australia și Noua Zeelandă -, Bitdefender își stabilește în mod direct prezența locală prin deschiderea unui birou în Melbourne, primul al companiei în această regiune a lumii. Bitdefender a preluat angajații SMS eTech responsabili de portofoliul Bitdefender, cu obiectivul de a consolida vânzările online, rețeaua de parteneri și expansiunea în regiune”, precizează compania de Securitate informatică.
Produsele Bitdefender sunt disponibile pe piața australiană de 13 ani, iar în ultimii patru ani SMS eTech a fost partenerul exclusiv al Bitdefender, raportând creșteri ale businessului de 55%, cu accent pe vânzările către companii.
“Această decizie strategică va contribui la creșterea susținută, de două cifre, pe care o traversăm. Bitdefender Australia va avea un rol cheie în dezvoltarea businessului și brandului Bitdefender la nivel global”, spune Florin Talpeș, CEO al Bitdefender.
“Achiziția a fost pasul firesc în relația dintre cele două companii. SMS eTech a fost dintotdeauna pregătită să sprijine brandurile să se stabilească în Australia și Noua Zeelandă. Aștept cu entuziasm să văd cum Bitdefender își accelerează prezența pe piață cu soluțiile de securitate recunoscute pe tot mapamondul”, a spus Colin Westbury, managing director al SMS eTech.
Decizia vine după ce Bitdefender a preluat în 2017 partenerul din Franța, Profil Technology, responsabil de vânzarea soluțiilor de securitate românești încă din 2001. Bitdefender a devenit un jucător puternic pe piața soluțiilor de securitate, controlând o treime din piața soluțiilor achiziționate în magazine și protejând mai mult de un milion de calculatoare de business din Hexagon. Tot în procesul de expansiune globală, Bitdefender a deschis în ultimii doi ani birouri proprii și în Italia, Suedia și Canada.
Modelul de business al Bitdefender presupune prezența în anumite piețe fie prin birouri proprii, fie prin intermediul unor parteneri exclusivi, care gestionează integral activitățile de vânzări și marketing pentru produsele Bitdefender.
Decizia asupra deschiderii de birouri proprii sau a achiziției unor parteneri se ia cu scopul de a accelera dezvoltarea Bitdefender în piețele de importanță strategică, prin investiții masive menite să întărească relația cu distribuitorii și clienții. În prezent, Bitdefender și-a stabilit prezența locală în SUA, Franța, Germania, Danemarca, Spania, Italia, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Suedia, Canada.
Bitdefender este o companie românească de securitate informatică cu activitate la nivel global, care furnizează soluții revoluționare de protecție împotriva amenințărilor complexe către 500 de milioane de utilizatori din peste 150 de țări.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS