Revoluția auto începe în Italia. Grupul elvețian ABB construieşte o fabrică de 30 mil. dolari pentru încărcătoare de maşini electrice, în apropierea Florenței
Masini electrice
Grupul industrial elveţian ABB a anunţat vineri că a început construcţia noii sale fabrici din San Giovanni Valdarno, Italia, care va produce întregul portofoliu ABB de încărcătoare de curent continuu (DC) pentru vehicule electrice, investiţie de 30 milioane de dolari.
”ABB a marcat începutul construcţiei noii sale fabrici din San Giovanni Valdarno, Italia, care va servi ca un Centru global de Excelenţă şi unitate de producţie pentru infrastructura de încărcare a vehiculelor electrice. Se aşteaptă ca fabrica de 16.000 de metri pătraţi să devină funcţională până la sfârşitul anului 2021. Ca lider global în soluţii pentru mobilitatea electrică, investiţia de 30 de milioane de dolari în această nouă fabrică reprezintă dovada angajamentului continuu al ABB de a conduce inovaţia în acest sector aflat într-o creştere accelerată”, a anunţat grupul, într-un comunicat.
Această investiţie urmează unei alte investiţii de 10 milioane de dolari într-un nou sediu global şi sustenabil în domeniul mobilităţii electrice şi Centru de Cercetare şi Dezvoltare (R&D), construit pe campusul TU Delft, Heertjeslaan, Olanda, şi care urmează să se lanseze oficial la sfârşitul acestui an.
Noua fabrică va produce întregul portofoliu ABB de încărcătoare de curent continuu (DC) pentru vehicule electrice, de la sisteme rezidenţiale până la sisteme instalate în zone publice şi cele dedicate transportului public urban. De asemenea, va ajuta la susţinerea în continuare a creşterii şi inovării ABB în sectorul mobilităţii electrice.
”Ziua de astăzi reprezintă un moment important în activitatea noastră în domeniul mobilităţii electrice. La ABB, am condus progresul în acest sector de mai bine de un deceniu, iar această nouă unitate de producţie de ultimă generaţie va contribui în mod semnificativ la progresul direcţiei globale către mobilitatea electrică cu emisii zero”, spune Giampiero Frisio, directorul Diviziei ABB Smart Power.
Noua facilitate va fi caracterizată de integrarea soluţiilor digitale ABB AbilityTM. Acestea vor permite vizibilitatea completă şi optimizarea producţiei fiecărui produs individual şi vor interconecta sistemele de gestionare automata a depozitelor cu departamentele fabricii. Echipamentele automatizate pentru asamblarea plăcilor de circuit imprimat şi sistemele de monitorizare şi testare vor fi conectate la sistemul informatic al fabricii.
Activităţile de cercetare şi dezvoltare se vor desfăşura într-un spaţiu de 3.200 de metri pătraţi dedicat dezvoltării şi prototipurilor. Acestea se vor concentra pe implementarea de soluţii inovatoare, noi programe de software şi instrumente de gestionare a ciclului de viaţă a produselor pentru a integra pe deplin activităţile de cercetare şi dezvoltare cu activităţi de fabricaţie, atât pe plan intern, cât şi cu servicii de fabricaţie electronică externă.
Între timp, integrarea surselor regenerabile de energie, cum ar fi panourile solare pe acoperiş, un sistem optimizat de încălzire şi răcire şi introducerea unei flote electrice de vehicule pentru angajaţi, logistică, vânzări şi echipe de service vor contribui la reducerea impactului asupra mediului înconjurător.
”Deoarece cererea globală pentru un transport durabil continuă să crească, această nouă unitate de producţie se va asigura că ABB poate satisface cererea pietei şi va rămâne furnizor principal de soluţii complete în domeniul mobilităţii electrice”, spune Frank Muehlon, directorul afacerii globale ABB pentru Soluţii de Infrastructură Mobilitate Electrică.
De la intrarea pe piaţa de încărcare EV cu un deceniu în urmă, ABB a vândut peste 14.000 de încărcătoare rapide ABB de curent continuu (DC) în peste 80 de ţări.
ABB are aproximativ 110.000 de angajaţi în peste 100 de ţări.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS