„Daca anul trecut estimarile initiale de 4.000 de euro vanzari au fost depasite, pentru acest an ne asteptam la vanzari duble, de aproximativ 9.000 de euro. Vanzarile la nivelul principalilor jucatori din piata pe segmentul florariilor online apreciez ca vor depasi 60.000 de euro in aceasta perioada, in conditiile in care Valentine’s Day este sarbatorit in mijlocul saptamanii”, a declarat Marius Dosinescu, Business Development Manager in cadrul grupului FlorideLux.ro, intr-un comunicat al companiei.

Pentru acest an, reprezentantul companiei estimeaza afaceri de aproximativ 450.000 de euro, in crestere cu aproape 20%, fata de vanzarile din 2011.

„Vanzarile diviziei FlorideLux.ro de Valentine’s Day reprezinta circa 2% din cifra de afaceri estimata pentru anul acesta si suntem increzatori ca vom inregistra o crestere si la nivelul business-ului consolidat”, a adaugat managerul.

Grupul FlorideLux.ro cuprinde, totodata, magazinele online www.brazidecraciun.rowww.coroane.ro si www.cosuridelux.ro.

Comenzi medii de 45 de euro

Pentru aceasta perioada, Dosinescu apreciaza ca valoarea medie a comenzilor se va pastra ca si in 2011 la suma de 45 de euro, insa, la fel ca anul trecut vor exista barbati dispusi sa cheltuiasca peste 200 de euro pentru flori si cadouri achizitionate online.

„Pentru Valentine’s Day, ne asteptam la aproximativ 200 de comenzi venite in principal de la persoane fizice, cu venituri medii si mari din mediul urban. Clienții prefera in proportie de 60% florile si cadourile clasice”, a adaugat Dosinescu.

Ce flori se cauta

Daca majoritatea clientilor prefera florile traditionale pentru astfel de sarbatori, precum trandafirii, se observa o crestere pentru produsele speciale pentru Valentine’s Day, precum aranjamentele florale personalizate, buchetele de flori extravagante cu pana la 101 fire sau animale confectionate exclusiv din flori. In plus, majoritatea buchetelor de flori sunt completate de cadouri precum ceaiuri de lux, ciocolata fina, parfumuri sau ursuleti de plus.

Piata florariilor online, estimata la 3 mil. euro

Pentru acest an, Dosinescu apreciaza o crestere a competitivitatii pe piata florariilor, atat online, cat si offline, pe masura ce separarea dintre aceste doua piete a inceput sa dispara incepand cu 2011, dar si a cresterii nivelului de incredere generale in cumparaturile pe Internet.

 „Din 2011, datorita cresterii increderii generale in mediul online si a educarii clientilor, florariile online si cele offline au intrat in competitie directa pe piata, iar la ora actuala au aproximativ 60% piata comuna. Astfel, pentru anul acesta, estimez ca piata florariilor online va depasi nivelul de 3 milioane de euro”, a incheiat reprezentantul florariei online.

FlorideLux.ro este prezenta pe piata romaneasca din 2004.

Citeste si:

"Oamenii masoara succesul in cat de multi bani poti castiga". Reteta rezistentei in industria TV, semnata Anne Wood