Birourile din Paris ale companiei au anuntat ca numai comenzile deja efectuate sunt garantate pentru livrare, dar ca nu se stie in ce masura partenerii si distribuitorii le vor mai putea furniza dupa finalul lunii octombrie.

Avon are 120 de angajati in Paris si alti 11.000 de reprezentanti pe tot teritoriul Frantei.

Angajatii sunt furiosi pentru ca firma nu le-ar fi spus de schimbarile majore pe care urmeaza sa le faca si ii acuza pe reprezentantii companiei ca nu au respecat valorile unei “comunicari sincere si deschise”.

Nu au respectat procesul in intregime, potrivit propriilor reguli si valori. Acum stim ca cineva s-a ocupat de asta de la inceputul lunii mai, anul acesta, dar nu s-a pus la punct niciun plan pentru ajutorarea lucratorilor. Ne simtim abandonati”, spune Estelle Croissant, o angajata Avon.

“Stiam ca afacerile nu merg bine, dar toti ne-am dedicat complet si am depus toate eforturile timp de multe luni sa ajutam compania sa devina mai profitabila”, adauga Estelle.

Intalniri viitoare urmeaza sa aiba loc intre reprezentantii angajatilor si conducere.

Avon este una dintre cele mai mari companii de cosmetice din lume si isi comercializeaza aproape toata gama de produse prin intermediul vanzarilor directe. Firma mama din America a trecut printr-o serie de schimbari la nivelul conducerii si, in urma cu doi ani, a refuzat o oferta de preluare de catre compania rivala Coty.

Reprezentantii Avon au refuzat sa comenteze informatia.