Cu abonamentul Voyo integrat in serviciul de televiziune digitala/Fiber Power de la UPC, utilizatorii au acces la peste 500 de filme de box-office, seriale, emisiunile Pro TV, precum si transmisiuni sportive si concerte. Pana la finalul lui 2012, baza de continut voyo.ro se va extinde la peste 1.000 de filme.

"Datorita parteneriatului cu UPC, consumatorilor de entertainment din Romania li se faciliteaza accesul la un serviciu modern si complet, care ofera continut exclusiv si 100% legal", a declarat Costi Mocanu, director general Pro TV SA.

"Parteneriatul cu Pro TV ne duce cu inca un pas mai aproape de promisiunea noastra, aceea de a deschide lumea digitala pentru toti romanii si de a le oferi experiente de neuitat. Casa digitala UPC se imbogateste astfel cu nou continut premium, disponibil pe Voyo.ro. Iar cu internetul de mare viteza Fiber Power de la UPC, clientii nostri au oportunitatea de a se bucura la maximum de divertisment si continut de calitate si in mediul online", spune Severina Pascu, CEO UPC Romania, citata de Mediafax.

Voyo.ro este o platforma online de entertainment cu continut premium, diversificat, exclusiv si legal. Continutul voyo.ro este oferit in sistem de abonament si Pay Per View. Avantajul acestui serviciu este faptul ca utilizatorii beneficiaza, in conditii perfect legale, de sute de titluri de filme, emisiuni informative si de divertisment, seriale, show-uri si evenimente sportive, multe dintre acestea cu difuzare live. De asemenea, voyo.ro ofera nenumarate seriale internationale, seriale romanesti, disponibile chiar in avans fata de difuzarea la TV.

UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, aproximativ 1.146.100 de clienti in 200 orase. UPC Romania este afiliata la Liberty Global Inc.

Liberty Global Inc. este liderul industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce si internet in banda larga, pentru a-si conecta clientii la lumea informatiei, a comunicarii si a divertismentului.

La data de 31 martie 2012, LGI oferea servicii de inalta calitate, catre aproximativ 20 milioane de clienti din 13 tari, in principal in Europa si Chile. Liberty Global Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum este Chellomedia in Europa.