PepsiCo face o schimbare radicală. Ce va scrie pe etichetele băuturilor și alimentelor
Pepsi
PepsiCo va testa un sistem de etichetare interpretativă pe bază de coduri de culori pentru băuturi și alimente, pe mai multe piețe din UE, a anunțat compania.
PepsiCo va utiliza metoda bazată pe cantitatea de 100g/ml, deja implementată în mod voluntar în Regatul Unit și Irlanda.
Compania se numără printre primele care a introdus etichetarea de tip „semafor” în cele două zone, unde sistemul funcționează din 2014.
Prin acest sistem, PepsiCo oferă consumatorilor europeni informații importante și ușor de înțeles, care să-i ajute să facă alegeri în cunoștință de cauză, pe baza nivelului de nutrienți și a conținutului energetic total al alimentelor și băuturilor.
PepsiCo este una dintre companiile care se află în spatele dezvoltării sistemului de etichetare Evolved Nutrition Label, bazat pe schema existentă Reference Intake, cunoscută de 500 de milioane de consumatori din UE, care reflectă conținutul de nutrienți pentru o porție consumată.
Companiile implicate în Evolved Nutrition Label – Coca-Cola, Mondeléz, Nestlé, PepsiCo și Unilever – sunt de acord că lipsa definirii mărimii porțiilor, la nivelul Uniunii Europene, a dus la insuficienta înțelegere și susținere a proiectului și, în absența unui sistem de stabilire a dimensiunilor porțiilor în mod legal, au luat decizia de a suspenda testarea sistemului de etichetare, începând cu 20 noiembrie.
"Ne dorim să colaborăm cu alți stakeholderi pentru a ne alinia în dezvoltarea sistemului de etichetare interpretativă pe ambalajele de la nivelul UE și suntem pregătiți să împărtășim din învățămintele noastre legate de acest model pentru a susține procedura inițiată de UE. Între timp, invităm și alte companii care operează pe piața europeană să folosească, de asemenea, acest sistem bine definit de etichetare de tip „semafor”, pentru a ajuta la creșterea gradului de conștientizare a acestui model în rândul consumatorilor", a declarat Silviu Popovici, președinte al operațiunilor PepsiCo din zona Europei şi Africii Subsahariene.
Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS