O campanie sortita esecului. Reebok isi indeamna clientii la... un alt tip de antrenament FOTO
Reebok, divizia de sport a retailerului german Adidas, si-a lansat de curand o campanie print prin care isi indeamna clientii la un alt tip de antrenament...sportiv. Socant este mesajul pe care Reebok il foloseste pentru acest lucru.
Compania de produse sportive si-a socat clientii cu noua sa campanie print. Mesajul atasat publicitatii Reebok este urmatorul: “Mai bine insala-ti prietena, nu modul in care te antrenezi”, noteaza Business Insider.
Cum era de asteptat, mesajul firmei sportive a starnit comentarii pe retelele de socializare. “Ne vom informa milioanele de utilizatori cu privire la noua reclama a celor de la Reebok, pana ca aceasta sa fie retrasa, iar reprezentantii sa ceara scuze vizavi de mesajul pe care-l promoveaza”, scrie fondatorul unui site de matrimoniale pe pagina sa de Twitter.
Dupa cateva ore de liniste deplina, oficialii Reebok au actionat intru tocmai. Purtatorul de cuvant al companiei, Dan Sarro, a declarat pentru CBSBoston.com ca reclama nu facea parte dintr-o campanie globala de marketing care sa indemne consumatorii sa-si insele partenerii de viata. Sarro a explicat ca mesajul se vrea a fi unul amuzant, dar total inofensiv, tocmai bun pentru promovarea unei sali de gimnatisca.
“Regretam ultimele reclame print pe care Reebok le-a lansat recent. Acestea au fost inlocuite imediat ce am primit numeroase sesizari cu privire la continutul lor neadecvat. Va putem asigura ca Reebok nu indeamna sub nicio forma la acte indecente, cu atat mai putin la inselatul partenerului de viata. Cerem scuze public pentru ofensiva adusa de aceste reclame”, a fost mesajul oficial al companiei germane.
La inceputul acestei luni, publicatia Wall Street Journal a scris un articol referitor la posterele lansate de Reebok. Vanzarile retailerului au scazut cu 3% in al patrulea trimestru din 2011 in comparatie cu aceeasi perioada a anului anterior (in vreme ce incasarile Adidas au crescut cu 14%).
Desi campania esuata a celor de la Reebok pare sa fie un incident izolat in istoria brandului, acuzele si comentariile negative cu siguranta nu vor ajuta prea mult la imbunatatirea diviziei de produse sport a retailerului german Adidas, noteaza jurnalistii WSJ.
Pe acelasi subiect: