Marirea de salariu, influentata de marimea tocurilor. Campania cu care Deichmann se ridica la inaltime FOTO
Cine spune ca inaltimea nu conteaza, nu stie ce vorbeste. Nu-i contrazicem noi, ci statisticile, care demonstreaza ca centimetri masurati determina majorarea salariala.
De ce mai multe ori, printre motivele pe care le enumera femeile atunci cand isi achizitioneaza o pereche de pantofi cu toc, este atitudinea sexy si increzatoare in momentele in care se afla “la inaltime”. Un cunoscut brand german vine insa cu un nou stimulent pentru acestea: cu cat tocurile pantofilor lor vor fi mai inalte, cu atat promovarea la locul de munca va fi mai substantiala.
Vorbim, de fapt, despre o campanie publicitara a brandului german de incaltaminte Deichmann, care promoveaza mesaje de genul “Barbatii cu inaltimi de peste 1,80 m castiga cu 10% mai multi bani” sau “80% dintre managerii de top au peste 1,80 m inaltime”, alaturi de imagini sugestive cu pantofi cu toc inalt. Campania a fost realizata de agentia Grey Worldwide.
De unde inedita idee de advertising?
Deichman explica originala idee de campanie prin faptul ca 1 metru si 80 centimetri inaltime reprezinta putin mai mult decat inaltimea medie a nemtoaicelor (1 metru si 65 centimetri). Reprezentantii companiei sunt de parere ca femeilor germane le-ar trebui cel putin 15 centimetri pentru a ajunge la nivelul managerilor de top. Adica, exact diferenta completata de o pereche de pantofi cu toc de 15 centimetri.
Potrivit celor de la Deichmann, americancele sunt cu cativa centimetri mai scunde decat nemtoaicele (SUA se numara printre pietele de desfacere ale business-ului). Datele companiei germane sunt sustinute de Guido Heineck de la Institutul de Cercetare al Fortei de Munca.
Ceea ce insa reclamele celor de la Deichmann nu scot in evidenta este faptul ca media inaltimii barbatilor germani este de 1 metru si 78 de centimetri. Poate un “toc-pisicuta” sa faca minuni si-n cazul lor?
Fondata in anul 1913, Deichmann a devenit astazi cel mai mare vanzator cu amanuntul de incaltaminte din Europa. Compania se afla in posesia familiei Deichmann si are sediul central in Essen, Germania.
In 2010, Deichmann a vandut, la nivel mondial, mai mult de 152 de milioane perechi de pantofi in cele peste 3.000 de magazine proprii, potrivit datelor grupului. Brandul este prezent in 22 de tari din Europa, precum si pe continentul american.
Anul trecut, Deichmann numara, la nivel global, 30.000 de angajati si obtinuse o cifra de afaceri de 3,9 miliarde de euro. Compania opereaza si pe piata romaneasca, iar printre competitorii sai se numara branduri precum Leonardo, Benvenuti, Musette sau Otter.
Sursa foto: Business Insider
Pe acelasi subiect: