EADS preia denumirea Airbus, divizia care aduce grupului cei mai multi bani
European Aeronautic, Defence & Space Co. (EADS) va prelua la nivel de grup denumirea Airbus, in cadrul unei reorganizari care cimenteaza pozitia dominanta a diviziei producatoare de aeronave de linie, principala sursa de venituri a gigantului european.
Cea mai mare companie de aeronautica si aparare din Europa va avea trei divizii dupa reorganizare, respectiv aeronave civile, elicoptere si aparare si operatiuni spatiale, a anuntat miercuri EADS, scrie Bloomberg, preluat de Mediafax.
Adoptarea denumirii celei mai cunoscute marci la nivel de grup pune capat unui deceniu de incercari de a echilibra afacerile intre Airbus si celelalte operatiuni, care au culminat anul trecut cu tentativa de fuziune cu grupul britanic de aparare BAE Systems, blocata de guvernele europene.
"Redenumirea nu face decat sa aduca intreaga companie sub umbrela celei mai bune marci din portofoliu, care reprezinta internationalizare, inovare si integrare si, de asemenea, aproximativ doua treimi din veniturile noastre", a declarat Enders intr-un comunicat publicat miercuri de EADS.
Profitul EBITDA al grupului a urcat in trimestrul al doilea la 887 milioane euro, de la 724 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, depasind estimarile analistilor. Vanzarile au avansat cu 3%, la 13,95 miliarde euro.
Airbus a generat 637 milioane euo din profitul EBITDA, fata de 391 milioane euro cu 12 luni in urma. Vanzarile producatorului de aeronave civile au avansat cu 2%, la 9,74 miliarde euro.
Compania nu a precizat daca reorganizarea sub denumirea Airbus va presupune concedieri, insa a aratat ca vor avea loc consultari cu organizatiile angajatilor inainte ca planul sa fie pus in aplicare.
Astfel, dupa restructurare, grupul va fi format din diviziile Airbus (aeronave civile), Airbus Helicopters si Airbus Defence & Space.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS