David Beckham da tonul in materie de lenjerie intima. Fotbalistul va crea haine pentru H&M
Din februarie, in magazinele H&M vor fi vandute produse marca David Beckham. Retailerul suedez va lansa o linie de tricouri si de lenjerie sub brandul Beckham, scrie The Telegraph. Parteneriatul dintre jucatorul de la L.A. Galaxy si producatorul de haine va fi unul pe termen lung, spre deosebire de cele anterioare cu Jimmy Choo si Lanvin.
“In ultimul an, am dezvoltat propriul brand cu ajutorul echipei mele si am incredere in ceea ce cream si producem”, a spus Beckham.
Despre propria linie de lenjerie, sportivul de 36 de ani spune ca parteneriatul cu H&M este ultima veriga din lant, pentru ca avea nevoie de un distribuitor la nivel mondial.
“In H&M am gasit partenerul perfect pentru o colaborare indelungata si abia astept ca produsele noastre sa intre in magazine din februarie”, a mai spus fotbalistul.
Spre deosebire de sotia sa Victoria, care creeaza haine de lux si care vinde cu 1.000 de lire sterline o rochie, de exemplu, colectia lui David Beckham se va adresa consumatorilor de masa si se va gasi in 1.800 de magazine H&M din 40 de tari, incepand din 2 februarie 2012.
Lui Beckham i-a venit ideea de a lansa propria linie de lenjerie intima, dupa ce a fost imaginea colectiei Armani.
Simon Fuller, partenerul de afaceri al lui Beckham si managerul acestuia, a declarat ca parteneriatul sportivului cu retailerul H&M este un pas in trecerea de la imaginea de fotbalist, la cea de antreprenor de succes.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS