Ce rol joaca tricourile sportivilor in promovarea companiilor
echipament sportiv Steaua
Companiile ofera anual zeci de milioane de euro cluburilor sportive pentru ca echipei sa i se alature sigla sponsorului. Cat se castiga insa in mintea publicului prin asocierea imaginii firmei cu lumea sportului?
Oficialii japonezi ai Epson au vizitat recent Malaiezia si au remarcat ca vanzarile de imprimante s-au triplat, dupa o campanie a clubului de fotbal Manchester United in regiune. Hiromi Taba, presedintele Epson Europe, vorbea despre asocierea numelui Epson cu cea a clubului britanic, la jumatate de an de la semnarea contractului de sponsorizare - "o schimbare e deja sesizabila", scrie Business Magazin.
De fapt, asocierea numelui unei companii de o competitie sportiva sau de o echipa a prins contur de multa vreme, insa daca marile cluburi de fotbal ajung sa sporeasca vanzarile sponsorilor chiar de cateva ori in toate colturile lumii, situatia din Romania nu e chiar identica.
Grupul de firme Niro sustine sportul inca din 1994, fie ca vorbim de canotaj, handbal, volei, popice sau ciclism. Sporturi mai putin vizibile, unde oamenii care activeaza sunt mai putin pretentiosi, dupa cum explica Ion Badea, directorul de relatii publice al Niro Investment Group si presedintele Federatiei Romane de Ciclism: "Cand avem intalniri sau semnam contracte, multi dintre parteneri ne spun: <A, voi sunteti sponsorii de la handbal. Va stim>, dovada ca reflectarea imaginii companiei prin intermediul sportului este una de succes". Circa 200.000 de euro pleaca anual din conturile Niro Investment Group catre competitii, cea mai mare parte a banilor indreptandu-se catre Federatia Romana de Handbal.
Intrebat de ce nu se orienteaza si spre un domeniu cu impact mai mare asupra publicului, fotbalul, Badea spune ca oamenii din sportul-rege au "destui" bani, adaugand ca nu s-a pus pana acum problema sponsorizarii in consiliul de administratie al companiei.
Citeste mai mult pe www.businessmagazin.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS