Covrigariile, afaceri de succes!
1 leu! Atat a ajuns sa coste masa multor romani care au ridicat covrigul la rang de mic dejun sau pranz. Banii tot mai putini din portofel inseamna pentru multi o afacere de succes.
Numai anul acesta s-au deschis in tara peste 600 de covrigarii, iar vestitul covrig se vinde acum cu nuca, stafide sau masline.
Pentru covrigari mai este valabila zicala cainilor cu covrigi in coada. In ultimii trei ani, numarul afacerilor de acest fel a crescut de aproape trei ori. Unele au inlocuit chiar si cazinourile.
Domnul Ibrahim s-a reprofilat repede. Inainte a avut patiserie si fast-food. A schimbat pe covrigi, ca e mai ieftin.
Investitia de 40.000 de euro intr-o covrigarie se recupereaza in 13 luni, daca ai vad bun si covrigii ajung mereu calzi in mainile cumparatorilor. Asta cu conditia sa nu vinzi mai putin de 3.000 de bucati intr-o zi.
Nutritionistii insa sunt 100% convinsi: pe termen lung, acest tip de alimentatie ne poate face rau.
Specialistii spun ca vanzarile produselor ieftine, iaurturi, parizer, tacamuri de pui, au crescut cu aproximativ 20 de procente in 2010.
Pe acelasi subiect: