Costul scandalului intern de la Tarom. Cum a pierdut opetatorul de stat un contract de 5 milioane de dolari
Neintelegerile dintre directorul general de la Tarom si Consiliul de Administratie costa milioane compania. Angajatii spun ca se pierd contracte importante, din pricina acestor scandaluri.
Un exemplu este oferta pentru un Airbus, pe care Tarom putea sa-l inchirieze cubanezilor pentru cateva milioane de dolari.
Tarom primise o oferta din partea Cubana D'aviation pentru inchirierea unei aeronave Airbus 310 care sa zboare pe ruta Madrid-Havana si Havana-Buenos Aires.
Sindicalistii spun ca Tarom a pierdut contractul si odata cu el peste 5 milioane de dolari.
Vice-presedintele Tarom, Valentin Macec, sustine ca acuzatiile sunt simple speculatii.
"Nu cunosc niciun fel de contract sau oferta facuta din partea acestei firme. Nu a fost comunicata board-ului de catre directorul general al companiei. Daca ar fi fost am fi imbratisat-o cu mare drag, mai ales daca ar fi fost sustinuta si de calcule economice care sa arate ca este profitabila", a spus Valentin Macec, vice-presedinte CA TAROM.
Directorul general, Christian Heinzmann il contrazice.
"Am asteptat mult pentru aprobarea acestui zbor, deoarece autorizatia pentru efectuarea lucrarilor de mentenanta nu a fost aprobata de CA. In acest domeniu e nevoie de aprobari rapide pentru a semna contracte, iar Cubana D'Aviation si-a pierdut increderea ca va fi aprobat deoarece a durat prea mult", a precizat Heinzmann.
In ciuda nemultumirilor, sindicatele au anuntat ca nu vor intra in greva, pentru ca nu doresc sa afecteze pasagerii curselor Tarom. Dar sunt pregatiti sa se alature saptamana viitoare protestelor angajatilor de la CFR Marfa.
Mai multe despre:
#Tarom#management privat la stat
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS