Cea mai mare companie de cosmetice din România a demarat producţia de biocide. Dezinfectanții, disponibili atât pentru spitale, cât și pentru populație
Dezinfectant
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a început producţia de biocide pentru uz personal şi medical, dezinfectanţii având ca substanţă activă alcoolul în proporţie de minim 70%, potrivit unui comunicat al companiei.
"În urma testelor de laborator, compania a obţinut avizele necesare pentru biocide de la Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militară 'Cantacuzino', avize care atestă acţiunea virucidă, bactericidă şi fungicidă a produselor. Pe lângă eficienţa şi acţiunea rapidă demonstrate, dezinfectanţii sunt plăcuţi la utilizare, au un miros agreabil şi sunt siguri pentru sănătatea populaţiei şi a mediului", se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, un element de noutate în portofoliul Farmec sunt dezinfectanţii pentru mâini şi suprafeţe din gama Dermofarm pe bază de alcool etilic 80% v/v, creaţi special pentru unităţile medicale.
"Produsele sunt disponibile spre achiziţionare în varianta de 750 ml şi de 5 l. Capacitatea de producţie pentru biocidele Dermofarm este de aproximativ 700.000 de unităţi pe lună", se precizează în comunicat.
Reprezentanţii companiei susţin că primul dezinfectant produs pentru uz personal pe bază de alcool este Farmec loţiune dezinfectantă mâini, având o acţiune rapidă şi fiind recomandat pentru utilizări frecvente. Produsul este disponibil în trei variante: 150 ml, 3 l şi 5 l. Astfel, loţiunea la 150 ml va fi disponibilă pe toate canalele de vânzare pentru publicul larg: online pe www.farmec.ro, în magazinele de brand Farmec şi Gerovital, în farmacii şi supermarketuri. Cele la volume mai mari sunt comercializate pentru uz colectiv, către companii şi instituţii, având posibilitatea de a adapta cantităţile la cererea clientului. Compania poate produce lunar estimativ un număr de 650.000 de loţiuni de acest tip.
"În contextul actual, ne-am organizat toate resursele şi ne-am adaptat liniile de producţie, prioritizând produsele igienizante, dezinfectante şi antibacteriene pentru a răspunde nevoilor şi cerinţelor din piaţă, în special solicitărilor venite din partea instituţiilor, care luptă în prima linie împotriva răspândirii noului virus COVID-19. Am implicat toţi specialiştii din cadrul companiei în acest amplu proces de producţie şi depunem toate eforturile să obţinem materiile prime şi ambalajele necesare pentru a acoperi cererea de pe piaţă şi pentru a oferi un preţ corect. În plus, le mulţumesc membrilor Ministerului Economiei pentru suportul acordat în urgentarea avizării biocidelor", a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
La începutul crizei declanşate de noul Coronavirus, compania clujeană a demarat în regim de urgenţă producţia a două igienizante pentru mâini Farmec pentru uz personal, a unui nou săpun lichid antibacterian Farmec, precum şi a produsului Nufăr dezinfectant universal într-un format extins, cu trigger, pentru o utilizare mai practică, precum şi la volume mai mari.
Reprezentanţii Farmec mai susţin că au ca prioritate cercetarea şi dezvoltarea produselor dezinfectante noi, esenţiale pentru sănătatea publică în această perioadă de criză.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări. În aprilie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde opt magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea şi 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău şi Piteşti.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS