Ce planuri are Amalia Nastase dupa ce piata iese din criza?
"Never say never", spune Amalia Nastase raspunzand la o intrebare legata de achizitia de noi companii din domeniul modei, fara a oferi mai multe detalii. La Amalia Nastase totul se joaca in terenul incertitudinii. Cate perechi de pantofi aveti? "Prea multe." Cat de des va cumparati haine? "Prea des." Amalia Nastase, cunoscuta in principal pentru casnicia cu Ilie Nastase si abia in plan secundar pentru apartenenta sa la mediul de business, are drumul in afaceri orientat deocamdata intr-o singura directie: dezvoltarea, scrie Ziarul Financiar.
Amalia Nastase achizitiona la sfarsitul anului trecut 30% din actiunile High Fashion Group, divizia de lux a grupului Solmar, care detine in portofoliu si Victoria 46 (care comercializeaza branduri precum 3.1 Phillip Lim, Balenciaga, Christian Dior, D&G, Elie Saab, Givenchy, Jimmy Choo, Lanvin, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent), Day & Night (Dsquared, Paul & Joe, Juicy Couture, Moschino jeans, DKNY jeans) - concept ce se adreseaza tinerilor, Petit's (Baby Dior, Miss Blumarine, Armani Junior, Cavalli Angels & Devils, Iceberg, Phillip Lim) - un multibrand cu haine de designer pentru copii, si, cel mai recent nume, Victoria Men, destinat barbatilor.
Multibrandul de pe Calea Victoriei este si principala destinatie de shopping pentru fosta sotie a lui Ilie Nastase.
"Bineinteles, prefer sa imi fac cumparaturile la Victoria 46 si la Day & Night. Aici, la fel ca orice alt client, beneficiez de un personal shopper care ma tine la curent cu noile colectii, cu noile tendinte."
Shoppingul la Milano, Paris sau New York nu este inscris pe agenda calatoriilor in afara tarii, pentru "ca atunci cand plec in strainatate prefer sa imi petrec timpul bucurandu-ma de locul pe care il vizitez, fara a alerga din magazin in magazin pentru cumparaturi".
Citeste continuarea in Ziarul Financiar!
Pe acelasi subiect: